iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Liten uppdatering

Kategori: Övrigt

Så.... jag var alltså i Gotland från och med torsdag till söndag med min fina klass på klassresa och det var hur härligt som helst. Vi tittar på raukar, gick på museum, spelade laserdome, cyklade runt som galningar (6.5 mil totalt!!!) och låg och pratade till sent på natten och det var bara för härligt. Sedan har jag inte riktigt pallat blogga utan har mest obsessat Torchwood och såg slut tredje säsongen igår. Fy fabian vad jag grät! HUR KAN NI BARA DÖDA MIN FAVORITKARAKTÄR?!?!?! Inte okej, inte okej! Torchwood är seriöst värst när det kommer till att döda personer man älskar!!! Why, why WHY?!?!?!
 
 
 
För tillfället är jag fortfarande lite smått fast i Utvandrarna men nu ska det fasen mig bli utläst till söndag. Jag är på sida 300 av 570-something och det ska gå! DET SKA GÅ! Jag blir så när jag läser vissa jobbiga böcker, det MÅSTE gå för när jag väl är klar vet jag hur stolt jag kommer att vara över mig själv (och att jag kommer ha 3 andra böcker i serien kvar...). Det är inte så att den är dålig bara seg och väldigt detaljerad men det finns mycket känslor och drama så det är ett plus! Det ska helt enkelt går och sista halvan av en bok brukar ju faktiskt vara bättre! Hoppas på det! Så ja som ni förstår behöver jag nu ha typ läsmarathon varje dag för att hinna med det där så därför blir det tyst här i några dagar men sedan ska ni få en liten trevlig recension!
 
Btw så får jag väl ändå ta och tipsa om en blogg som några av mina kompisar har startar som heter Beyond fiction (hihi, jag kom på namnet) och de ska skriva fanfiction på diverse saker. Tror det blir mest manga, Harry Potter och Percy Jackson så kika gärna in (säg inget om mig bara, de vet inte om att jag bloggar, heheh >:) ).
 
Nu ska jag försöka läsa lite och öva till min pianolektion imorgon men ja... jag blir lätt lite distraherad av en viss katt...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: