iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Peter Capaldi

Kategori: Film och TV

 
För en timme sen fick vi vårt resultat och jag har varit helt galen hela kvällen (och dagen. och helgen. ja, typ hela veckan. Eller jag är nog alltid galen när jag tänker efter...) 55- åriga Peter Capaldi blir den tolfte skådespelaren att spela en av världens mest älskade karaktärer The Doctor. Vad tycker vi? Jag älskar att vi får en betydligt äldre doktor och det jag har sett med Capaldi har han varit mycket bra i men det var ett avsnitt i Doctor Who och hela säsong tre av Torchwood (där han är underbar!). Lite itchig över att de väljer än som redan varit en del i "världen" men som sagt, han är bra! Det ska bli grymt kul att se hur de väljer att porträtterar karaktären och hur serien förändras med bytet!
 
Vad tycker ni Whovians om valet av den nya Doktorn? (och om du fortfarande inte kollar på Doctor Who, what are you doing with your life?!)
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jag var väldigt besviken precis när jag fick reda på det, men nu har jag vant mig och accepterat honom och är faktiskt rätt nöjd med valet. Att han redan har varit med är väl dock inget positivt för mig för jag tycker det hade varit roligare med någon som inte redan varit med.
    Han kommer dock förhoppningsvis bli bra :)

    2013-08-05 | 08:11:26
    Bloggadress: http://boktjejen.devote.se

Kommentera inlägget här: