iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Ny Harry Potter- film

Kategori: Övrigt

Vid det här laget har ni nog alla fått reda på att det kommer att bli en filmatisering  av boken "Fantastic beasts and where to find them", en bok skriven av J.K. Rowling och som handlar om olika varelser i HP- världen. Rowling kommer själv att skriva manuset och det kommer troligen vara del i en ny filmserie som utspelar sig i Harry Potters värld.

Journalisterna blev galna, bloggarna blev galna men galnast av de alla blev fansen. Jag dog verkligen igår när jag fick det säkra beviset på att det verkligen skulle bli en till film. Ryktena har svävat i luften ett bra tag men nu är det bekräftat, VI FÅR EN TILL HARRY POTTER FILM!!! Jag är så otroligt glad men samtidigt lite rädd för jag vill verkligen inte att de ska förstöra den och göra den "bara för pengarna". Men med Rowling vid ratten tror jag att det kommer bli hur bra som helst! Nu väntar en lång lång väntan innan vi lär få mer nyheter men herregud vad taggad jag är. VI FÅR EN NY POTTER FILM, IIIIII!!!!
<333333 

Hur reagerade ni på nyheten? Är det bra eller dåligt med mer Potter? 

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Oj, jag vet inte! Jag har inte läst den så jag vet inte vad den handlar om alls :O Men som sagt, om Rowling skriver manus blir det säkert bra! :)

    Svar: Om du gillar Harry Potter borde du läsa den, den är riktigt mysig! Vet inte riktigt hur de ska få ihop den till en film men bra blir det nog :)
    Ebba

    2013-09-13 | 09:41:18
    Bloggadress: http://www.magicalbooks.blogg.se
  • Jessie Sea säger:

    EN TILL FILM??? ÄR DU SERIÖS :'D åhhhhhhhhh vad underbart gråter nästan nu, är du helt säker??? :D

    www.jeasea.blogspot.com

    Svar: Ja, det har blivit bekräftat av Rowling själv :)
    Ebba

    2013-09-28 | 17:50:36
    Bloggadress: http://jeasea.blogspot.com
  • Becca säger:

    Helt. Beep. AWESOM.

    2013-10-04 | 19:45:47

Kommentera inlägget här: