iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Tagg: 5 frågor

Kategori: Listor, enkäter och annat kul

Jag blev taggad av Nelly att göra den här taggen så må så bli! Det handlar egentligen bara om att svara på 5 frågor så det kan jag nog klara av ganska bra!
 
1. VEM INSPIRERANDE DIG/UPPMUNTRADE DIG TILL ATT BÖRJA BLOGGA?
Det var väl inte direkt någon specifik person men jag hade läst bokbloggar i ungefär ett halvår och var så sugen på att starta en och göra det till en liten egen grej. Idag är det fortfarande bara jag och två av mina vänner som vet det och det är hur skönt som helst att bara kunna skriva av sig lite om saker jag älskar!
 
 
2. HUR VÄLJER DU ÄMNEN ATT BLOGGA OM?
I början var det tänkt att bara vara en bokblogg men ja, det failade ju uppenbarligen ganska rejält! Men jag tycker inte om att hålla mig till några mallar utan skriver om såna saker jag gillar och brinner för. Dock försöker jag att inte göra det alltför politiskt även fast jag gärna vill det ibland. Men det får bli en politisk blogg när jag blir lite äldre eller skapar en helt anonym blogg där ingen kan hitta mig!
 
 
3. VAD VET DE FLESTA INTE OM DIG?
Jag är sjukt filosofisk och samtidigt som de är lite läskigt och märkligt, älskar jag det! Det har även ihop lite med att jag alltid måste hålla mina morala ståndpunkter exakt vilket är både bra och irriterande, typ bra när man behöver välja hur man ska göra saker och ting och jobbigt för jag måste hela tiden tänka i tusen led och jag vet aldrig riktigt hur många led som jag ens skulle kunna leva efter. Nu fattar ni säkert ingenting och det gör väl inte riktigt jag heller men sån är jag, haha!
 
 
4. VILKA TRE ORD BESKRIVER DIN STIL BÄST?
Alla verkar ha haft problem med den här. Vilken stil? Jag kör lite olika så blir det kul!
 
Bokstil: varierad, djup, framtid
Klädstil: galen, personlig, kreativ
Musikstil: random, anti-mainstream, bäst
 
 
5. VAD TYCKER DU OM ATT GÖRA NÄR DU INTE BLOGGAR?
Well, läsa och se på film obviously. Jag dansar även street dance, ser på tv-serier och hänger med mina vänner. Fast det bästa i hela universum är att skriva egen musik, det är förmodligen det jag brinner mest för. Så gillar jag även gamla kläder (min garderob svämmar över) och att träna fast det gör jag mest för att det är bra, inte för att det är sådär superkul. Ofta får jag för mig random saker jag vill göra och så gör jag det (med varierande resultat) så man vet aldrig vad som händer när jag har en ledig stund över!
 
Kommer jag vara en duktig tjej och tagga några människor? Ja, vi kör på tre fina människor som gärna får göra den om de känner för det!
 
 
PS! Ni kanske undrar varför det här inlägget är fyllt med bilder på katter som svävar i rymden? Tro mig, det undrar jag med...
 

Kommentarer

  • Elina säger:

    Jättefiiina bilder ju <3

    Svar: Haha, fantastisk konst! ;) <3
    Ebba

    2013-09-10 | 21:02:05
    Bloggadress: http://marklarsbooks.blogg.se

Kommentera inlägget här: