iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

The elements book cover tag

Kategori: Listor, enkäter och annat kul

 
Jag blev taggad av Nelly att göra en här skojiga lilla taggen och här har ni videon! Hope you'll like it! Jag taggar Anna, Rebecca och Cecilia . För tillfället är väl mitt liv inte fruktansvärt intressant, jag är sjuk vilket suger för jag vill verkligen inte det just nu men ja, inte så mycket att göra åt det. Troligen får jag vara hemma från skolan imorgon vilket är sämst i tajming urgh, varför ska jag alltid bli sjuk när jag inte borde det?! Annars är saker och ting bra. Jag trivs så galet bra med mina nya klass och jag har fått helt fantastiska nya vänner som jag bara vill vara med 24/7! Sista Broadchurch sändes i torsdags vilket var sjukt bra och spännande och jag tänkte skriva en recension på den snart! Ikväll ska jag försöka bli frisk (även fast det nog inte lyckas) och kanske titta på någon mysig film eller något, vi får se. Ha det så bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: