iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Liten uppdatering

Kategori: Övrigt

Ja, jag vet. Jag har inte skrivit något sedan i torsdags men det har sin naturliga förklaring. I fredags sov jag över hos en kompis vilket gjorde att jag inte kom hem förrän på lördagen och då var jag så trött att jag inte orkade fixa något. Sedan på söndagsnatten var det ungefär: PANG och jag blev jättesjuk. Nu är jag fortfarande sjuk och det är inte kul ska jag säga. Usch, usch. Det värsta är att jag knappt kan göra någonting! Jag orkar inte läsa och jag pallar inte att sova hela dagarna så istället har jag sett på ohälsosamt många avsnitt av Doctor Who (är på säsong 3 nu, awesome!) vilket i och för sig inte är helt fel men ändå. Att vara sjuk är inte kul och jag missar massor! Hoppas jag blir frisk tills imorgon för då är det premiär för bokklubben jag och några vänner startat på skolan. Hoppas, hoppas!
 
 
Hehe, ganska onödigt inlägg men nu vet ni att jag inte är död i alla fall!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: