iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

One does not simply say no to a gift

Kategori: Lånat, köpt eller fått

Min kära far kom hem från Sydamerika och hade med sig lite trevligheter....
 
 
A Clash of kings (A song of ice and fire #2) av George R.R. Martin
WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOO!!! EXCITED! EXCITED! EXCITED! Jag läste första boken för två veckor sen och verkligen AVGUDADE den. Min gulliga pappa ringde när han var på flygplatsen i Amsterdam och frågade om jag ville ha den. Jag hade inte planerat att köpa den på ett tag men one does simply say no to a git. Jag hade ju ändå tänkt att köpa den själv så det var ju perfekt! Ändå grejen är att denna bok får ettan att framstå som en liten skitunge. Den är 1009 sidor. 1009 SIDOR!!!! Det är helt SJUKT! Men ettan var så sjukt bra och jag har hört att serien bara blir bättre och bättre! Lär ta en månad minst men det är den värd! :D
 
Panflöjt
Ja... jag fick en panflöjt.... får googla eller nåt hur man spelar....
 
 

Kommentarer

  • Beate säger:

    Yeay, panflöjt! :D Säker yeay på A Clash of Kings också, men jag har inte läst någon i serien så jag vet inte säkert :P
    SV: Det skulle vara drömmen att bo i England, billiga böcker överallt!

    Svar: Läs Game of thrones, den var sjukt bra även fast den tog ett tag! :)
    Ebba

    2013-07-29 | 18:44:44
    Bloggadress: http://bokbeate.blogspot.com
  • Emellie säger:

    JAG VILL OCKSÅ HA EN PANFLÖJT, DAMN YOU! XD

    Svar: Haha xD
    Ebba

    2013-07-30 | 15:58:22
    Bloggadress: http://drizzleandhurricanes.blogspot.com

Kommentera inlägget här: