iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Fy fabian vad elakt!

Kategori: Övrigt

Jag hade börjat läsa lite i The immortal rules och lånetiden går ut om två dagar så jag hade tänkt att låna om den för den är väldigt bra än så länge. Men nu har någon liten j*vel tydligen reserverat den så jag inte kan låna om, vilket betyder att jag måste avbryta läsningen 67 sidor in. GALET IRRITERANDE!!! Det värsta är att jag hade planerat en grej med boken här på bloggen men det fick tydligen inte ske! Men jaja, det kanske var bra för då kan jag prioritera andra böcker som kanske är viktiga.... Men jag vill ju läsa The immortal rules! :'( Jag får helt enkelt vänta ett tag och reservera den sen själv så jag kan fortsätta läsa den. Men usch, nu gråter jag lite. Har det hänt er någon gång att ni upptäckt att det inte går att låna om när ni är mitt i boken? :(
 
Så här ledsen är jag just nu (och ja, jag har blivit blond #YOLO!)

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Lämna in den försent? Det brukar jag göra xD En annan bitch som gjorde så mot mig i typ en hel månad... bitches xD Men läs den fort och lämna in den lite sent bara^^

    2013-02-05 | 18:23:12
    Bloggadress: http://drizzleandhurricanes.blogspot.com
  • Rebecca - Bokmalen säger:

    Har aldrig hänt att jag var mitt i boken. Men har hänt många gånger med böcker jag har velat läsa sjukt länge och längtar till oerhört mycket, men har utav någon konstig anledning inte blivit läst under den månaden jag har haft den. Sedan precis när man har tid så måste man lämna tillbaka den. Och det är sjukt lång kö på reservationslistan....
    Ja du, det är inte i heller kul :/ Jag lider med dig.

    Svar: Ja, inte kul! Jag gråter mig till sömns! Som tur är hade jag bara kommit jättekort in i den men ändå... snyft... :'(
    Ebba

    2013-02-05 | 21:48:39
    Bloggadress: http://bokmalen.blogg.se

Kommentera inlägget här: