iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Den är här!

Kategori: Lånat, köpt eller fått

 
Jag var nyss på bibblan (eller biblan, har aldrig fattat hur man ska stava det. Det är väl inte ens ett riktigt ord?) för att hämta den efterlängtade Beautiful Creatures. Det blev på engelska av den simpla anledningen att den reservationskön var kortare. Jag har hört sjukt mycket bra om den här boken plus att filmen har premiär nästa vecka så då passar det väl perfekt, eller hur? Jag måste bara läsa ut Tankeläsaren först som är ganska bra än så länge men det är mycket kvar! Men förhoppningsvis är den klar i helgen så jag kan hugga i på Beautiful Creatures och sedan se filmen på bio sen. Det är som är lite skumt är att det faktiskt är den första "riktiga! paranormal romance jag läser. I know!!! Jag är skitskum! Men jag har liksom fått för mig att alla de är skit och att det inte är något för mig. Insta-love är liksom inte riktigt min grej... Men man ska inte döma en bok efter sin genre så nu kör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: