iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

#mainstreamebba

Kategori: Film och TV

 
agafsjfdnjadjn23ei2jdsknc!!!! Okej, alla har redan skrivit om det här men: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Catching fire, eller Fatta eld som den heter på svenska, är min absoluta favoritbok i trilogin och den här trailern. Trailern guys! Jag dööööööööööööööööööööör!!!! Usch, det här kommer bli så jävla bra om vi ska svära lite och det tycker jag vi gör! Det är perfekt! Så jäkla epic, känslosam, underbar och gaaaaaaaaah!!! Jag börjar nästan gråta över ett 2:26 minuter långt videoklipp (don't judge). Scenen med Prim? AAAAAAH!!! Mannen som blir dödad? AAAAAAAHHHH!!! Haymitch? AAAAAAHHH!!! Effies outfits? AAAAAAAAAAAAHHH!!! Kyssen med Gale? AAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!! (team Gale forever!!!). Gillade att det inte var så mycket spoilers i trailern heller, bra för de som inte läst böckerna. Men asså iiiiiiiiiiiiiiiii, so excited!!! AAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!
 
(gillar kontrasten med mitt seriösa Gatsby-inlägg och det här galet fangirlinga)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: