iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

I'm back!

Kategori: Övrigt

I'm back, woho! Sent igår kväll åkte bussen in i Linköping och vi var äntligen hemma! Jag har haft det toppen i Paris (och Tyskland) även fast själva bussdelen i det hela inte var superkul... Jag kommer berätta om allt i ett litet inlägg senare idag eller imorgon! Under resan läste jag ut två mangaböcker (första delen i Shaman king och Naruto) samt Alice adventures in Wonderland och de var alla riktigt mysig (recension på Alice kommer idag och mangorna (mangorna?!) imorgon eller någon annan dag snart!). Idag ska jag bara slappa med lite tv-mys, läsning och läsa alla blogginlägg och kolla på alla booktubevideos jag har missat. Måste försöka ta mig igenom lite matte också... suck...
 
För tillfället sitter bokmärket i The great Gatsby som jag köpte inne på Shakespear and Company i Paris (bästa bokhandeln ever, berättar mer sen! ^^) och jag har bara läst två kapitel men den är riktigt, riktigt bra. Lite svårläst men det funkar riktigt bra! Hoppas ni har haft ett lika bra påsklov som jag, vi ses senare! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: