iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Book haul: 4 böcker och 1 film

Kategori: Lånat, köpt eller fått

Här kommer en liten video jag filmade in igår då jag hade studiedag där jag visar lite böcker plus en film jag har skaffat på mig på senare tid. Haha, jag blir lite skum när jag sitter själv framför en kamera (och att min klänning lever sitt egna liv ska vi inte ens tala om!) men yolo, här har ni den! ;)
 
 
 
 
Berätta gärna om du har läst någon av dessa böcker och vad du tyckte om dem! ^^

Kommentarer

  • Nelly säger:

    Hahaha, jag hade också en zebrafink när jag var liten. Eller ja, jag hade två.. som fick ungar i flera omgångar haha

    Svar: Haha, vår är faktiskt barn till två vi hade innan och nu är den så här vansinnigt gammal med tanke på dess storlek. Man tror de ska vara som typ hamstrar men så lever de i 7-8 år, haha!
    Ebba

    2013-04-12 | 20:22:26
    Bloggadress: http://nellonsbokblogg.blogspot.se
  • Petra säger:

    Jag har bara läst Shades of Earth och jag älskade den! Hoppas du gillar böckerna. :)

    Svar: Har precis börjat läsa den och wow! Älskar den serien så mycket! :D
    Ebba

    2013-04-13 | 12:12:14
    Bloggadress: http://petrasbokblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här: