iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Just nu

Kategori: Övrigt

Just nu läser jag den underbara boken City of Ashes av Cassandra Clare och är i mitten där twisten avslöjats (ni som har läst den fattar). Det hade jag aldrig kunnat gissa! Jag håller även på med Historien av Elsa Morante vilket går sååååå seeeegt! Men jag läser den för skolan så det ska minsann gå (är på sida 200 av 650 -.-' suck...). Igår kollade jag på mitt kära favoritprogram Babel (Japp, jag är nördig) och blev grymt intresserad av att läsa något av John Irving. Någon som har läst?

Ikväll blir det finmiddag med mormor
och morfar (det är därför jag försöker blogga från mobilen, går sådär haha) och imorgon åker vi in till stan för att gå på second hand och kolla efter... wait for it... böcker! Ja, jag är lite knäpp. Jag tror jag kommer göra en liten book haul senare i veckan med alla böcker jag köpt/fått den senaste tiden (det är en del, haha!) bara för att jag själv tycker det är så sjukt kul att kolla på. ^^ Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Har inte läst nån av hans böcker, men är intresserad av I en människa och Garp! (även A widow for a year hahaha) ^^

    Svar: Ja, måste bara läsa hans nya! ^^
    Ebba

    2012-10-29 | 18:27:52
    Bloggadress: http://thequestionmark.blogg.se

Kommentera inlägget här: