iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Let's do the time warp again!

Kategori: I mina lurar

Idag har jag gått runt och konstant lyssnat på soundtracket till The Rocky Horror picture show. Over at the frankenstain place. Time warp, Dammit Janet, Sweet transvestite... Jag älskar de alla! Om ni inte har sett filmen så tycker jag definitivt att ni bör göra det (den är så dålig att den blir bra) för det är en av tidernas största kultfilm och den är totalt vansinnig. Helt galen! Vilket betyder att jag gillar den!
 

Kommentarer

  • Rebecca :) säger:

    Låter som en typisk Ebba-film hehe, men den verkar bra ^^

    Svar: Bra är nog fel ord, den är egentligen fruktansvärt dålig men det är det som gör den bra, haha!
    Ebba

    2012-11-14 | 16:19:44
    Bloggadress: http://thequestionmark.blogg.se

Kommentera inlägget här: