iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Trouble

Kategori: Personligt

Argh!!! Jag får utbrott!!! Som ni märker har jag varit lite död när det kommer till att läsa andras bloggar och blogga själv och det har sin orsak. Min dator har blivit superseg och är asjobbig vilket har gjort mig smått galen. Internet funkar utmärkt (bloggar från mobilen nu, det funkar i alla fall!) men det är något med den där lilla skiten som inte funkar som den ska!!!! Aaaaargh!!!! Jag har en massa saker som ska komma upp t.ex. en tagg, filmrecension på The Great Gatsby och en bokrecension på The scorch trials (såååå braaaa!). Men det lär ta ett tag om inte datorn skärper till sig lite! Idiotiska skitdator! Enda fördelen med att datorn inte vill samarbeta är att jag får väldigt mycket tid över till annat (vilket brukar resultera i läsning eller Torchwood... hehe)! Så jag hoppas att datorn mår lite bättre snart eller att vi fixar den men då vet ni varför jag är så död i alla fall!

Btw, gissa vad jag ska göra ikväll! PINK-KONSERT I GLOBEN!!!! WAHHH SO EXCITED!!! Jag har lyssnat på henne sen jag var typ 9-10 och även fast hon idag kanske inte är min absoluta favoritartist har hennes musik en alldeles speciell plats i mitt hjärta och det ska bli så kul att se henne live för första gången! Någon som ska dit? :D

Kommentarer

  • Madeleine K säger:

    Avis över Pink, men inte så avis över din dator - hoppas den bestämmer sig för att fungera snart!

    2013-05-26 | 09:41:43
    Bloggadress: http://maddie-bokblogg.blogspot.se/
  • Anonym säger:

    Har du någon pojkvän?

    Svar: Nix!
    Ebba

    2013-06-11 | 10:30:00
  • Rebecca säger:

    Har taggat dig på min blogg :)
    Skulle varit roligt ifall du gjorde den!

    Svar: Man tackar! Filmade en video alldeles nyligen så förhoppningvis är den uppe snart! :D
    Ebba

    2013-06-12 | 13:48:59
    Bloggadress: http://bokmalen.blogg.se

Kommentera inlägget här: