iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Some nights

Kategori: Bokrecensioner

[En mini-recension]
 
Titel: The wrong place
Författare: Brecht Evens
Utgivningsår: 2010
Genre: Grafisk roman, random
 
Den här boken var sannerligen ett spontanlån och jag hade aldrig hört talas om den och jag hade absolut ingen aning om vad den handlade om. Ärligt talat vet jag fortfarande inte riktigt vad den handlar om... Det är små historier som går ihop med varandra och krestar kring en fest. Historien var skum... Eller kanske inte så skum men man kan knappast säga att den här boken har så mycket handling. Det finns mycket repliker som är skrivna som om man skulle stå i hörnet av ett rum och lyssna men det är helt vardagliga saker. Den här boken/albumet eller vad man ska kalla det är riktigt skumt men de fantastiska bilderna får mig på fall ändå. Dessa bilder är bland det bästa jag har sett i grafiska romaner! SÅ JÄKLA SNYGGT! Gud, jag dog lite över varje bild! Så om du söker efter ett album med mycket historia och bakgrund - leta någon annan stans. Vill du ha det snyggaste albumet i världshistorien - läs för guds skull!!!
 
En av de löjligt vackra bilderna i albumet:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: