iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Om hela världen faktiskt kretsade runt dig

Kategori: Bokprat

Såg precis klart Trueman show för andra gången och den var precis lika mysig som förra gången. Är inget jättefan av Jim Carreys filmer överlag men den här tycker jag är riktigt bra. Har ni inte sett den tycker jag definitivt att ni ska göra det. Den handlar om en kille (Truman) vars hela liv är en tv-show som sänds 24 h om dygnet och han är den enda som inte vet om det. Sakta börjar han förstå vad som händer runt om honom. Jättefin och mysig! ^^
 
 
För tillfället kan jag säga att jag läser Hobbiten inför premiären i december och det går ganska bra, jag har kommit drygt hälften även fast den är lite seg. Jag fattar inte varför jag läste första Sagan om ringen- boken innan jag läste Hobbiten men ja, nu blev det visst så. Ni som följer Merlin förresten - någon mer än jag som dog igår?! AHH!!!! KAN INTE VÄNTA TILLS NÄSTA LÖRDAG!!!
 
Ikväll blir det mys framför säsongens sista Babel *sad face* och kanske lite mer läsning. Jag hoppas jag blir frisk imorgon för det suger att vara hemma från skolan. Hoppas ni har det bra! ^^

Kommentarer

  • Rebecca :) säger:

    1. Har sett lite av filmen tror ja men inte hela! D: måste nu.
    2. Jag. Dog. Typ. Tre. Gånger.
    3. *sad face*
    ;)

    Svar: Ja, det måste du! ^^
    Ebba

    2012-11-18 | 17:22:15
    Bloggadress: http://thequestionmark.blogg.se
  • Anna säger:

    Svar: Om du inte har läst något av Paver borde du kanske försöka dig på Bronsdolken, du kanske älskar den! Annars kan du ju alltid läsa Vargbröder :) Jag har själv inte läst den, men hört att den ska vara bra.

    2012-11-19 | 10:23:11
    Bloggadress: http://bookshelf.blogg.se
  • Sofia säger:

    jätte fin blogg!

    Svar: Tack så mycket! Du med! :) <3
    Ebba

    2012-11-22 | 15:07:35
    Bloggadress: http://sofiatruong.blogg.se

Kommentera inlägget här: