iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Ge mig!

Kategori: Bokprat

Jag tittade runt på lite olika book hauls på youtube under min sjukdom och på en av Littlebookowl's (tror det var hon i alla fall) så hade hon köpt ett skitsnyggt seriealbum av Snövit som Camille Rose Garcia illustrerat. Jag jag dör. Måste ha! Kolla på dessa bilder! Så sjukt snyggt att jag nästan svimmar. Kostar 99:- på Adlibris så det är ju inte jättehemsk men ska nog önska mig det i julklapp tillsammans med ett gäng andra böcker. Är det någon mer än jag som bara dör när de kollar på det här?

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Sjukt snygga! Jag.dör!

    Svar: Ja! Hon har även illustrerat Alice in Wonderland <3 Måste ha!
    Ebba

    2012-11-17 | 19:15:23
    Bloggadress: http://thequestionmark.blogg.se

Kommentera inlägget här: