iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Just nu

Kategori: Bokprat

Nu sitter jag hos min kära mormor och morfar vilket är otroligt skönt men det finns bara ett litet problem... jag har ingen dator!!! Jag kommer inte kunna läsa bloggar på två dagar!!! (oj, stackars mig *ironisk*) Men seriöst, är det bara jag som får lite mindre panik utan fri tillgång till dator? Inte för att jag konstant använder datorn men det är ändå fruktansvärt! (Ung och bortskämd *host host*). Jag har också någon grej med att jag ständigt måste blogga vilket är jätteknäppt eftersom det bara leder till dåliga skräpinlägg istället! Från och med nu ska jag bara blogga när jag vill och har lust. Det är ju därför Bloglovin är så bra! ;)

Bokmärket sitter just nu i Cinder som är riktigt cool, kanske lite förutsägbar just nu men miljön och konceptet är så häftigt att det får mig vända blad. Nu ska jag krypa ner och läsa. Ha det gött! ^^

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Haha, jag utan mobil?? Jag freakar! D: ;)

    Svar: Hahahaha, och jag trodde att du var död, hahahahah
    Ebba

    2012-12-16 | 11:48:45
    Bloggadress: http://thequestionmark.blogg.se

Kommentera inlägget här: