iceandfire.blogg.se

Burned and frozen.

Hjul, hjul, snurrande hjul

Kategori: Bokprat

Så det var alltså julaton igår. Jag måste säga att det blev en helt underbar dag och jag fick mycket trevliga saker. Inte lika mycket som vanligt (I-landsproblem 487) eftersom vi ska till Paris på påsklovet (WIIII!!!!). Men lite smått och gott blev det allt t.ex. några pyjamasar, en mysig morgonrock, Hits 2012 som skiva och pianobok (en skum grej jag samlar på) Fanny och Alexander på DVD, duschkräm och matchande skrubb (har även haft Body shops julkalender nu i december så nu har jag grejer för minst ett år framåt, haha) och lite annat mysigt och fint. Det blev 5 riktigt härliga böcker (var av två kom från mig själv, haha) men de kommer ni få se lite längre fram, förmodligen nästa vecka eftersom jag och min fina bokklubb åker till Stockholm på torsdag nästa vecka  för ett besök i vackra SF-bokhandeln och kanske någon mer trevlig butik. Ni som bor i Stockholms trakterna, finns det någon mer bokhandel man absolut inte får missa? Där kommer jag garanterat skaffa mig ännu fler godbitar. Men den absolut bästa julklappen i år var inte i bokform utan nämligen.... spänningen är olidlig... BILJETTER TILL P!NK I MAJ!!!! AHHHHH!!!! WIIIII!!!! AHHH!!!! OOOO!!!! IIIII!!!! Det var verkligen totalt oväntat, jag trodde den idén lagts ner för länge sen så när pappa stack fram biljetterna tjöt jag av lycka. Jag har älskat P!nk sen jag var typ.. 10? Hon kanske inte är den bästa artisten rent musikaliskt men hon är sjukt cool och 99% av alla hennes låtar är bra så jag ser galet mycket fram emot att gå på konserten. Upplevelsepresenter är nästan alltid de bästa enligt mig. Nej, nu ska jag spela Besserwisser med familjen (en julklapp till familjen)! Hehe, jag har en tendens att utklassa mina föräldrar och kompisar på sånna där frågespel, av någon anledning kommer alla mina kunskaper fram och jag förvandlas till ett allmänbildarmonster. I love it! Ha en underbar kväll så får ni vänta lite på den där book haulen! ;) Om jag har tur kanske jag kan lyckas filma men då behöver familjen vara borta (jag tänker inte sitta och snacka framför en kamera när de är hemma, haha) men problemet är att det ALLTID är minst en person hemma! Sjukt irriterande! Jaja, annars funkar väl bilder ganska bra också, vi får se! Som avslutning får ni en bild från den plats jag tror alla där ute skulle vilja vara just nu!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: